2013. október 14.

#Második rész#

Fogalmam sincs hova menjek...esetleg menjek mirandához? Nem, nem, nem...elutaztak a nagyszüleihez. tudom már...felhívom Will-t.
Egy csöngés, két csöngés, három csöngés és...
- Szia hercegnőm! Minek köszönhetem a hívásod?
- Szia te herceg! Na csak anyi, hogy apa...-mondandom végét meg se várta de már érdeklődőtt hol létemről.
- Hol vagy most?
- A Thomson stret-en.
- Oké ott várj meg a sarkon, oké? 10 perc és ott vagyok.
- Jó rendben. Szia!
- Szia!
Majd ki nyomtam. Elsétáltam a sarokig ahogy mondta és vártam...
10 perc múlva...
- Na csajszi beszállás.-beültem az anyós ülésre és bezártam az ajtót- szerinted alkalmas, hogy haza vigyelek vagy inkább jönnél hozzánk?
- Megoldható lenne a második verzió?
- Persze! Neked mindent- mosolygott kedvesen és adott egy puszit az arcomra. Beindította motort és már mentünk is.
Néhány perc kosikázás után leparkoltunk a házuk elött. Ő kiszált átjött az én felemre és engedelmesen kinyitotta nekem az ajtót. Beléptünk az egyébként nem kicsi házba. Mivel a szülei nem voltak otthon, ezért a köszönés elmaradt, így utunkat Will szobája felé vettük. Ő leült az ágyára míg én levettema kabim majd oda hívott maga mellé. Én inkább lefeküdtem és a fejem az ölébe hajtottam. Elkezdte cirogatni az arcom  pont azon oldalát ahol apa akkorát rá csapot, de egy 10 perc után megkérdezte itt létem okát is.
- Na mondd mi történt?
- Hát haza mentem és mint mindig, megnéztem, hogy otthon van-e apa. A földszinten nem volt és már kezdtem meg könyebülni, hogy télleg nincs itthon. Viszont mikor felmentem ott volt. És megint  megütött.
- Azért ilyen piros az arcod?
- Igen.
- Semmmi baj hercegnőm. Rám mindig számíthatsz. 
- Köszönöm- mondtam elcsuklot hangon és letöröltem szememből elő buggyanó, kósza könnycseppet. 
Fél órán keresztül csak filmet néztünk és beszélgettünk. Végre teljesen megnyugottam. 
- Úgye most fél 5 van?-hallotam meg Will hangját.
- Igen.
- Hallottam, hogy ma este van egy buli Josh-nál. Esetleg elmenjünk?- én felültem és értetlen tekintettel az elöttem ülő fiúra néztem.
- 1. Kitől hallottad, hogy ma buli van nálla?
   2. Josh nem az a fajta aki beenged olyanokat a bulijára, hogy nem küldött volna sms-t vagy valamit, ami feljogositja az illetőt arra, hogy részt vehett Mr. Reinfoll buliján.
- Igaz. De valamenyire jóba vagyok Tyler-el (<--Ő Josh legjobb haverja szerk. megj.), szóval megtudom kérni, hogy ezt tárgyalja le Josh-al.
- Hát próbáld meg.
- De te szeretnél menni?
- Aha.-bológattam.
- Akkor hívom. - bepötyögte Ty számát, és már hívta is.
- Csá bro! Csak megakartam kérdezni, hogy eltudnád-e intézni, hogy ma este betudjunk menni a buliba.
- ...
- Igen, Joy-al.
- ...
- De ha nagyon rá mászik leszedem róla.
- ...
- Kösz tesó, na csá!- majd kinyomta.
- Mit mondott?
- Mehetünk, ha egy kicsit a közeledbe engeded Josh-t -már épp nyitottam volna a szám, hogy elenkezzek, de Will leállított- nyug ha nagyon beindulna leállítom.-mosolygott.
- Akkor rendben.
- Super! Szóval a buli 7-kor kezdődik vagy 8-kor, kit érdekell mikor, a lényeg, hogy kéne neked egy ruha-kezdett bele sejtelmesen a mondani valójába-  mivel még van néhány óránk és elmehetnénk körül nézni egy-két boltba ruhát nézni az én hercegnőmnek.
- De nincs is pénzem.
- És kimondta, hogy te fizeted?- anyira megörültem, hogy felálltam és a már álló Will nyakába ugrottam.
- Köszönöm.-sutogtam a fülébe.
- Igazán nincsmit- és adott egy puszit az arcomra.
Mindketten felvettük a dzsekijeinket, bezártuk a házat és elindultunk a kocsi felé. Majd Will rátaposott a gázra és elindultunk egy "butik negyed"-be.
Pár perc kocsi út után oda is értünk. Leparkoltuk a kocsit és elindultunk körül nézni.
Vagy 1000000 boltot végig jártunk de még mndig nem találtunk megfelelő ruhát. 
Bár menyire is, egy zárkozott ember vagyok, lányból vagyok és ruhák terén igen válogatós. Na persze apa nekem sose vesz semmit ezért nincs is sok ruhám, de ha pénzhez juttok (ilyenkor a fizetésemre gondolok), akkor mindig veszek magamnak ezt-azt
Végül bemntünk abba a boltba amibe még nem jártunk. Kiválasztottam azokat a ruhákat amik a legjobban tetszettek és bementem velük egy próbafülkébe. Will leült egy székre és várta, hogy kijöjjek. Az első szet nem tetszett neki. Ahogy nekem se ezért fogtam a másodikat.
Végül ezt választottam választottuk.
Nem igazán az én stílusom, de Will szerint nem kellene mindig sötét cuccokban járnom. "Ideje egy vidám szettet is magarmra húzznom."
Miután VÉGRE végeztünk, elmentünk meginni egy kávét. Ott mindent megbeszéltünk az estével kapcsolatban. Például, hogy nem veszítjük egymást szem elől (jobb esetben egymás mellet maradunk egész végig, rosszabb esetben nem tudjuk hol van, vagy épp mitcsinál a másik), meghogy ha bármi baj lenne (tehát beigazolódik a rosszabik eset) akkor lehetőleg a telefonunk bekapcsolva marad és halljukha ha hívna a másikunk. 
Majd vissza mentünk a kocsihoz és utunkat haza felé vettük (jelen esetben Will-hez). Ott lepakoltuk a szatyrokat és mindketten lezuhanyoztunk (na persze külön-külön). 
Végül felvettem a nem rég vett ruhám. Aztán megmondtam Will-nek, hogy Ő mit vegyen fel.
Még gyorsan ki szempillaspiráloztam és kihúzztam a szemem, ezzel kéksznek nyilvánítva magam. Will még felkapta fejére kedvenc sapkáját, és indultunk is. 

A bulin

A ház előtt leparkoltunk és beindultunk. Az ajtóban már várt minkett Ty és Josh. Mindketten köszöntek nekünk amit mi viszonoztunk, Josh rendesen végig mért, amit egy kacsintás követett. Végül bementünk...
Ahoz képest, hogy ez csak egy házi buli rengetegen voltak.
Nem igazán járok bulikra, meg nem is szertek, mert általában rossz a közérzetem, de remélem ez a buli más lesz.
Will leültetett egy asztal szerüséghez és hozott valami innit.
- Tessék-nyújtotta felém a pohárt.
- Ez mi?
- Csak egy kokél, nyugi nem tettem bele drogot.
- Jól van na...nem is azért kérdeztem.- majd mindketten megittunk. Pontosabban Ő lehúzzta, én meg szépen, "nőiesen" megittam. Majd Will kézen ragadott és betolt a tömegbe, táncolni.
Egy idő után viszont elvesztettem magam melőll (na igen ez a rosszabik eset). Körbe néztem, hátha észre veszem de semmi. Viszont megéreztem valamit, pontosabban valakit, közvetlenülmögöttem...

Íme a második rész:)) Hát igen elég szar, pocsék, unalmas meg lapos és ezért bocsánatott kérek:// De igyekeztem, és azért remélem összejönn 2-3 komi:33
Love ya
~Lisa

5 megjegyzés:

  1. Szia Lisa:) info oran ulok es mindjart meghalok az unalomtol.. gondoltam akkor sunyiban elolvasom mind 2 blogodat:) nagyon tetszik ez a resz is, es tudom, hogy meg van í2 resz de csak ezekre volt idom... addig is csak annyit, hogy nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés